23 Ekim 2016 Pazar

TonyMoly Blueberry Lip Balm

Merhabalar :) 
Havaların yavaş yavaş soğuması nemlendiricilere olan ihtiyacımızı arttırıyor. 
Hele ki yazın bile kurumaya meyilli dudaklarınız varsa kışı nemlendiricilere bağlı yaşamak kaçınılmaz oluyor.. 

Kullanmış olduğum farklı markalara ait olan dudak nemlendiricilerini sizlerle ayrı ayrı paylaşmak istiyorum <3 


İlk olarak kore markası olan tony moly'nin bu seksi lip balmı ile başlamak istedim. 
Çantamda severek taşıyorum ve her an elimin altında olmasından mutluluk duyuyorum. <3 




Kore markası deyince zaten tereddüt etmeden alıp deneyesi geliyor insanın. İlk kullanımda hafif yapısıyla ve kokusuyla beni benden almaya yetti. 
Ve zamanla gördüm ki  gerçekten dudakta yapış yapış durmuyor ağırlık hissettirmiyor ve zamanla dudağınıza oturduğunu hissedebiliyorsunuz.   Yapısı hafif ama nemi hissedilir derecede çok diyebiliriz. 
Şuana kadar nem konusunda beni hüsrana uğratmadı ama kışın kullanımı nasıl olur bilemiyorum. 
Onu da deneyimlediğim zaman yazımı güncelleyeceğim. 
Şimdilik hoşçakalın ve dudaklarınıza iyi davranınn   💋💋
-S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder