15 Mayıs 2016 Pazar

Vichy Normaderm Tri-Activ Cleanser 3 ü 1 Arada Temizleyici

  
   
 Evet bugün size Vichy'nin temizleyicisinden bahsedeceğim. Sağlıklı görünüm ve bakımlı olmanın temel yapısını oluşturan temizliyicilerimizi ihmal etmeyelim.. 

Temizleme peeling ve maske olarak kullanılabiliyor. İçeriğinin %25 i kil olması benim en beğendiğim yönü oldu.
Peelinginin etkisini yeterince hissedemesem de temizleyici olarak yüzümü derinlemesini temizlediğini ve aydınlık bir görünüm verdiğini söyleyebilirim. Ve bu bir süre sonra kalıcı olmaya bile başladı.
Maske olarak kullandığım zamanlarda cildimde biraz kuruluk hissi bıraktı tabi benim cildim pek nemli olmadığından ve bu ürün de yağlı ciltler için olduğundan .. doğal :) 
T bölgemin yağlı olmasından dolayı bu ürünü tercih etmiştim. Üzerinde de zaten karma ve yağlı ciltler için olduğu yazıyor. 

    
Aslında resimde olduğu kadar cıvık bir yapısı yok tam aksine kremsi yumuşacık bir yapıda..Ben bir süredir kapağını açmadığım ve dibine geldiğim için sulanmış.

Eğer kil maskelerini seviyorsanız bu temizleyiciyi de severek kullanacaksınız.
 Benden geçer not alan bu temizliyiciye bir süreliğine veda ettim. Yenilerine de şans vermek için. İlerleyen zamanlarda diğerlerinden de söz edeceğim.




                                                                                                                                                          S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder