7 Mayıs 2016 Cumartesi

The Balm Meet Matte Hughes Ruj / Chivalrous

       


   Yeni yazım çok severek kullandığım The Balm'ın uzun süre kalıcı ruju hakkında.. 8 saate kadar kalıcı, 8 saat bekletmedim ama kalıcılığı konusunda başarılı..

Ve 8 renk seçeneği mevcut. Genelde en sık tercih edilen renkleri yapmışlar.


  

Çokyoğun değil, ıslak bir yapısı var. İlk sürüldüğünde pek rahatsız etmeyen yapışkan bir hali var, kuruyana kadar bu şekilde. Mentol/nane aromalı gibi sanki ve uyguladığınızda hafif yakıcı bir ferahlık hissi veriyor ama ben bunu seviyorum ve sanırım biraz dolgunlaştırıyor da. Kuruduktan sonraki hali de beni rahatsız etmedi yapışkan falan değil.
 Aşağıdaki resimde yeni sürülmüştü bu yüzden şeffaf gibi görünüyor biraz ama kurudukça matlaşıyor ve rengi yoğunlaşıyor.. Dudaklar nemliyken kullanmakta fayda var yoksa eğer dudaklarınız kuruysa aşağıda gördüğünüz gibi yer yer eşit yayılmayabiliyor.

   


Ben bu ruju çok severek kullanıyorum ve yalasam da dudaklarımla oynasam da ,adı üstünde, kalıyor. Zamanla 8 rengi de tamamlarmışım gibi geliyor açıkcası :) Loreal'in kalıcı rujlarını da denemiştim ama dudaklarımda rahatsız bir his vermişti ve çok da kalıcı bulmamıştım.. Ama bunda onu hissetmiyorum. Yıkasanız da çıkmıyor yani yaz yaklaşırken denize, havuza makyajla girmek isteyenler varsa kullanabilirler :) 
Gratis mağazalarında satılan bu rujların fiyatı 35 tl civarıydı hatırladığım kadarıyla.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder