8 Mayıs 2016 Pazar

L'occitane 20% Shea Butter El Kremi

                

 El kremleri benim için olmazsa olmazlar arasındadır. Bu yüzden de el kremlerinin vaad ettiklerine hep inanmak isterim bu yüzden de hüsrana uğradığım da çok olur. 

 Gelelim şimdi doğal bakım ürünleri yapan Fransız markası olan L'occitane el kremine. Bu kremi alırken büyük beklentilerim vardı. Hoş ilk denediğimde ellerimi rahatlatmış olması ve indirimde olması benim için kaçırılmayacak bir fırsat gibi geldiği için hemen atıldım ve kaptım bir tane. Artık ellerimi kuru hissetmeyecektim.. 

 Fakat birkaç kullanmadan sonra fark ettim ki bu krem bu fiyata elleri anlık yumuşatıyor fakat öyle uzun süreli bir yumuşatma olmadı bende. Çok beğenenler olmuş ama ne yazık ki benim beklentilerimi karşılamadı.. 




 Katımsı bir kıvamı var ancak elinize sürdüğünüzde yumuşuyor ve güzel dağılıyor. Kokuları, ambalajları da gayet çekici. Uyguladığım zaman rahatlama hissediyorum. Benim ellerim kuruya yakın, arkadaşımın nemli, ikimiz de kullandık ve aynı sonucu aldık. Pozitif ve Negatif dahil :)

 Beklentimin karşılığını alamadım ama ne bileyim saçma sapan ve ya en basitinden BeeBeauty markasının ambalajlarına bayılarak aldığım ucuz kremleriyle falan kıyaslayamam.. Onlar yüzeyde kalırken bu kremin içerilere işlediğini hissediyorum ama bende uzun süreli yumuşatmadı ve nemlendirmedi. Ben daha ipeksi yapmasını beklemiştim. En azından yumuşak mı desem ... 
 Fiyatı normalde 50 civarı sanırım ben indirimden 25 gibi bir fiyata almıştım. Fiyatını göz önüne aldığımız zaman ben 15 tl verirdim maksimum. 
10 üzerinden 6 veriyorum




 S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder