10 Mart 2014 Pazartesi



Hanımlar Beyler; yeni açtığım blogun ilk yazısını bu yağmurlu günde yağmur sesleri ve üst komşunun lavabosundan akan suyun sesi eşliğinde yazıyorum! Elimde light kolam bir yandan içiyor bir yandan laf yapmaya çalışıyorum. Eveet 'Light' kelimesini özellikle ekliyorum çünkü herşey bir yana bu blogda birkaç hafif tarifim ve motive edici yazılarım da olabilir diye düşünüyorum, malum yaz geliyor! Kendi açımdan çok memnun kaldığım ihtiyacımı giderip hayır duamı alan ne varsa sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum!
 Bendeniz Türkiye'nin göz bebeğinde yaşayan bir üniversite öğrencisiyim ancak kimi zaman ilkokul bebesi kimi zaman hanım teyze gibi hissettiğim anlarım çok fazla. Ama bu blogda ne teyze ne bebe ne de üniversiteli genç kız olacağım. Bu bloga içimden geçenleri olduğu gibi aktarmayı düşünüyorum neysem o, bunu siz deneyimleyeceksiniz. Paylaşmak istediğim anılarım, fayda verebileceğini düşündüğüm tecrübelerim, ileride hatırlamak istediğim şeyler, deneyimler, belki günlüğüm belki aşkım belki nefretim, bunları yazıya döktüğüm yer burası olacak. Beklentim; ihtiyacınız olan paylaşımlarımdan yarar görmeniz ve dönüp baktığımda kendi açımdan mutlu hissetmek, başka bir beklentim yok. Şunu da eklemek istiyorum şahsi danışmak istedikleriniz ve ya her ne olursa çekinmeyin! Şimdilik bu kadar Teşekkürler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder